RunScribe test

Gennem en RunScribe-test kan du få målt din løbestil igennem. Her måles på begge føder samt hoften.

Testen kan udføres ud fra specifikke ønsker, men ellers tager vi udgangspunkt i en progressiv test, hvor du løber både langsommere og hurtigere tempi (tempi aftales ud fra dit niveau).

  • Varighed: 45-60 minutter
  • Medbring: Rene sko og løbetøj til indendørs løb (shorts & t-shirt anbefales) 
runscribe laces
Få styr på din træning

RunScribe test og iltoptagelsestest i én

2300
1600 kr

Måling af ventilatoriske tærskler (VT 1 og VT 2) - også kaldt aerob og anaerob tærskel

Måling af fedtforbrændingsevne

Måling af VO2max og kondital

Tilsendt rapport i PDF med resultater samt træningszoner opdelt i tempo, hastighed, puls og watt 

Måling af fedtprocent, vægt & fedtfri masse 

RunScribe-måling med feedback på din løbestil

RunScribe test

1000 kr

RunScribe-måling

Feedback på din løbestil

Testprotokol planlægges ud fra dine mål og ønsker

runscribe laptop

Vi gennemgår målingerne sammen

Efter testen får vi da en lang række datasæt ud, som kan fortælle mange spændende ting om din løbestil. Herunder bl.a.:

  • Stødpåvirkning ved landing (både højre og venstre)
  • Hvor meget, du bremser ved landing (både højre og venstre)
  • Hvordan du afvikler landing og afsæt (både højre og venstre)
  • Landingstype: Om du lander forfod, midtfod eller hæl (både højre og venstre)
  • Pronationsgrad: Hvor meget, du pronerer i landingen (både højre og venstre)
  • Hoftestabilitet (i alle 3 akser)
  • Vertikalt udsving (målt ved hoften)
  • ...Og meget mere!

Book din tid nu


Råd og vejledning

Ud fra analysen får du råd og vejledning om, hvad du med fordel kan gøre, for at komme nærmere dit mål, hvad end det er at løbe hurtigere, mere skadesfrit eller noget helt tredje!

Montering

RunScribe monteres på begge fødder samt ved hoften

Avanceret data

Gennem testen måles på mange forskellige parametre

Parametrene præsenteres efterfølgende i RunScribes software

Råd og vejledning

Med udgangspunkt i målingerne, får du råd og vejledning med hjem omkring, hvad du med fordel kan gøre, for at optimere din løbestil.